My 666 IQ Imposter Play Made the NEWS

21. Vel 2021.
1 758 380 Pregleda

i literally don't see a point in anything lmfao
!
Birdjsakdasd APP!!!: twitter.com/Corpse_Husband
www.dexerto.com/entertainment/sykkuno-corpse-husband-end-drunk-among-us-game-with-best-double-kill-ever-1504969/
listen 2 some tunes doggy!
open.spotify.com/artist/7yntSJ6uojO3z6GFUVwhAW?si=Z82mtftmQzOJSuyuK3wK4Q
Edited by: twitter.com/Otriggad
Thumbnail by: twitter.com/nogooddavis

Komentari
  • The highest IQ recorded was 229 Among us YT: :O

    Kid BuuKid BuuPrije 4 sekundi
  • I was playing akinator i wanted to play you and ,,does your figure have more than a million subs"me:no also me:wait how much does he even have me:ohhhhh-........well it was close......ok no

    ĐæŕķPæñţhęŕĐæŕķPæñţhęŕPrije 50 sekundi
  • 13:36 you know Brooke was thinking “I deserved that” lol

    Mark GonzalezMark GonzalezPrije 33 minuta
  • wait did corpse just clickbait us- I- CORPSE HOW DARE YOU ;(((

    Cat ; CRCat ; CRPrije 47 minuta
  • This just confuses me I’m going back to Roblox among us is confusing

    MIA CANnonMIA CANnonPrije 48 minuta
  • Am I the only one who doesn’t get the dragon joke?

    Best card in the deckBest card in the deckPrije 56 minuta
  • We sure they weren't just looking for a excuse too put his voice on tv

    Dantte SilvaDantte SilvaPrije 56 minuta
  • Bretman shooting Corpse for that joke has me reeling lol

    Marcus ElkinsMarcus ElkinsPrije sat
  • Brooke: Corpse remember when I killed you in storage earlier, wasnt that so funny CORPSE: Oh really?- also CORPSE: *kills Brooke*

    Samara SanchezSamara SanchezPrije sat
  • Wait what did he mean by dragon lol

    Naomi ZeiligNaomi ZeiligPrije sat
    • I-

      Jonathan BrownJonathan BrownPrije 57 minuta
  • Anyone notice that rae looks incredibly high

    Rawr RawrRawr RawrPrije sat
  • why did he say, "bish" like that🤣

    Lee WillieLee WilliePrije sat
  • 24:05 wOw spot on impression Brooke

    mmPrije sat
  • That was epico

    EbenEbenPrije sat
  • I really want corpse to say I’m Batman

    Nobruizes54Nobruizes54Prije sat
  • Who else read the thumbnails with corpse voice

    Im JoeIm JoePrije sat
  • is there a mod where corpse can kill before cool down?

    Averi VAveri VPrije sat
  • “Well stop being a bitch then.” ASH. I AM DED. HAHA.

    elizah 753elizah 753Prije sat
  • His channel banner still says “true scary stories” rip I miss em

    Amanda LemusAmanda LemusPrije sat
  • Clickbait);

    Dragonking 3501Dragonking 3501Prije sat
  • Clickbait

    •ᴀᴇsᴛʜᴇᴛɪᴄ•ᴄᴀɴᴅʏ••ᴀᴇsᴛʜᴇᴛɪᴄ•ᴄᴀɴᴅʏ•Prije 2 sati
  • WE MISSED YOU

    Aidan DavisAidan DavisPrije 2 sati
  • You had me at "Also, we were drinking."

    Magni 56Magni 56Prije 2 sati
  • I feel bad for corpse because of his disability but he might like it so yah

    Gaming with BugsyGaming with BugsyPrije 2 sati
  • Can we maybe have some more story’s

    Austin DaltonAustin DaltonPrije 2 sati
  • the fact that rae talked about how this would devalue the video and corpse said he'd cut it out and he simply ✨didn't✨ lmaoo

    laurenlaurenPrije 2 sati
  • 13:24 will always be my favourite 😂

    Rosie BolwellRosie BolwellPrije 2 sati
  • I really wish i could listen to brookes rant after she got killed

    Nightmare RangerNightmare RangerPrije 2 sati
  • Your voice is perfect to play Batman I would love it

    Dark GothDark GothPrije 3 sati
  • I love your videos corpse and I wanna say You make me laugh every day when I watch your videos

    Xx_Mocha bean_xXXx_Mocha bean_xXPrije 3 sati
  • My friend said that she might have been on an amoung us game with u, her name is pizzzaaaa

    Pastel Diamond Studio'sPastel Diamond Studio'sPrije 3 sati
  • I felt so bad for Tina 😂 but why would she believe Sykkuno

    Ariel DennisAriel DennisPrije 3 sati
  • How’s it feel to be loved by millions of people including me

    Pleasantly vlogs by ReaganPleasantly vlogs by ReaganPrije 3 sati
  • Pov: you just got click baited

    DevilprokingDevilprokingPrije 3 sati
  • the light in hafu's face is giving me like second hand anxiety but can't turn away cause the light is in her eyes not mine

    Jappan BehlJappan BehlPrije 3 sati
  • Corpes: ludwig knows *vent kills* Ludwig: what the f-fudge what the heck what the flip the fudge

    oh hellooh helloPrije 3 sati
  • Ash killed me omfg "well stop being such a bitch then" 🤣🤣🤣🤣🤣

    Andrés finAndrés finPrije 3 sati
  • I feel bad for corpse his views are dipping, if your still watching just remember your a true fan 👊🏾

    Julian JayJulian JayPrije 3 sati
  • i love how brooke talked about herself and corpse in 3rd person XD Brooke: "Yeah Brooke and Corpse went out of electrical after fixing lights at bretman speed" Tinaaa: "BRETMAN" Bretman: "Yeah?" Tinaaa: "WhO?!" Me: wtf lmao 24:46 time stamp

    HayLayHayLayPrije 3 sati
  • Corpse nice

    triplstriplsPrije 3 sati
  • When you watch the whole vid and don’t see the news clip and then realize it’s clickbait

    TheAtominator21TheAtominator21Prije 3 sati
  • I have been clickbaited which I'm ok with

    Kolton C Robin CKolton C Robin CPrije 3 sati
  • Corpse using big brain hours 24 hours like damn-

    Eggy Love333Eggy Love333Prije 4 sati
  • I think Corpse should make more scary stories like Mr.nightmare 😖😣

    THE OFFICIALTHE OFFICIALPrije 4 sati
  • The hard-to-find camera bodily sack because melody relatively rot underneath a fabulous government. educated, dear digestion

    Hui Lin ChenHui Lin ChenPrije 4 sati
  • I love how Tina fell on sykkuno's trap 😂

    love_me_like a_humanlove_me_like a_humanPrije 4 sati
  • "How do you like that speedrun, Dream?"

    Cole BeltranCole BeltranPrije 4 sati
  • Im gonna say..that thumbnail sure catchy!! wuaaaaaaaahh

    Ai Hoon ShinAi Hoon ShinPrije 4 sati
  • What’s it like getting drunk? Like genuine question lmao☠️

    Rubeka AhmedRubeka AhmedPrije 4 sati
  • Is that miss misa in inquisitormaster

    Lies HerawatiLies HerawatiPrije 4 sati
  • Alright, it's not Corpse

    Merrick fouseMerrick fousePrije 4 sati
  • Corpse is bomb, periodt.

    Layla CordovaLayla CordovaPrije 4 sati
    • So true

      FellowWeeberFellowWeeberPrije 4 sati
  • Goes over the rules....... "also we were drinking...."

    AerishiphAerishiphPrije 5 sati
  • that is some bold clickbait

    AB MusicAB MusicPrije 5 sati
  • THE Made the NEWS part can any tell where in the video it is ?

    MikkelFrejaMikkelFrejaPrije 5 sati
  • 🖤love ya vids and ya voice🖤😅🖤and ya music🖤 and yoouu😅🖤😅😅🤪😑

    Sophiiaa LopezzSophiiaa LopezzPrije 5 sati
  • i love the editing corpse great job!!!!

    maranda bautschmaranda bautschPrije 5 sati
  • damn corpse you like ads in your videos huh

    christianchristianPrije 5 sati
  • 5:29 hafu tried pouring herself a drink with the cap on

    SpongenoobSpongenoobPrije 5 sati
  • seeing everyone's reactions to their deaths has me dying laughing xD

    BattlecarrierBattlecarrierPrije 5 sati
  • also, i may be a pleb, but what "Dragon" vid is Corpse taking about.

    Geiveon WatkinsGeiveon WatkinsPrije 6 sati
    • Don't worry I'm a pleb 2

      SpongenoobSpongenoobPrije 5 sati
  • Rae my spirit animal when she's drunk

    Justin RomanJustin RomanPrije 6 sati
  • *"also... we were drinking"* Got me laughing already! I knew that I was going to enjoy this video! Also Valkyrae is funny AF when she's drunk😂😍

    Sascha the SmithSascha the SmithPrije 6 sati
  • I love you corpse

    MystMystPrije 6 sati
  • I'm nose bleeding rn

    Angel YaelAngel YaelPrije 6 sati
  • Plot twist. Corpse is a girl.

    Stella NawynStella NawynPrije 6 sati
  • yo what's the deal with you and brooke

    Mr BurritoMr BurritoPrije 6 sati
  • You were an Impostor, because you were Imposting Dream! -Sykkuno 2021

    My33TMy33TPrije 6 sati
  • Omg when Bretman killed corpse after the dragon joke. I diiied 😂

    Roacho CincoRoacho CincoPrije 7 sati
  • Corpus go onto HRex and search corpus husband song 10 and the first one and look at the comments

    Jayme KnightJayme KnightPrije 7 sati
  • Ur thumbnails never failed to disappoint me

    Natsuki naniNatsuki naniPrije 7 sati
  • 14:26 HAFU LMFAO

    Laily SofiaLaily SofiaPrije 7 sati
  • 7:26 the way Sykkuno killed with no hesitation

    Paola MartinezPaola MartinezPrije 7 sati
  • How do u update among us?? I'm stupid lmao

    MargauxblairMargauxblairPrije 7 sati
  • But like..... Corpse killed Bretman aka the sheriff toast reported and said it corpse which in it was corpse and everyone EVEN valkyrae said it not him. That's big brain

    Imteiaz SultanImteiaz SultanPrije 7 sati
  • Corpse: everyone drink to that *immediately double kills with sykkuno* Genius 👏🏻👏🏻👌🏻

    kristen gummkristen gummPrije 7 sati
  • When is the face revel

    Shisui UchihaShisui UchihaPrije 7 sati
  • When airship map is coming😩😩😩😩

    babar sirajbabar sirajPrije 8 sati
  • hafu went to go pour a drink and the lid was ok lmao

    RxnuiRxnuiPrije 8 sati
  • I love the Corpse and Ash dynamics

    Mick FoleyMick FoleyPrije 8 sati
  • 2 days 1.6M veiws wow!

    Kyrie coline ArguellesKyrie coline ArguellesPrije 8 sati
  • clickbait

    Dos RamosDos RamosPrije 8 sati
  • Corpse who do you ship and who are you ok with shipping with you cause well not many ship you and sykkuno or something

    Died DiedDied DiedPrije 8 sati
  • Awesome

    Itzyaboy_ggItzyaboy_ggPrije 8 sati
  • Minecraft series when tho

    Javier SanchezJavier SanchezPrije 9 sati
  • So Among us is becomming more and more like Town of Salem, i like it.

    Jesper ChabertJesper ChabertPrije 9 sati
  • How is his voice soooooooooooo mf calming 😂😅

    Karma LhamoKarma LhamoPrije 9 sati
  • You’re a cool guy Corpse, but you don’t need to have a high IQ at all to be good at the game

    The Rational SaiyanThe Rational SaiyanPrije 9 sati
  • Ash is SAVAGE

    CallMe D. rewCallMe D. rewPrije 9 sati
  • Wait is this for real 0.0

    IntanIntanPrije 9 sati
  • I can't understand this sheriff and jester situation

    Priya SarkarPriya SarkarPrije 9 sati
  • 23:45 24:04 Brooke did a perfect Tina impersonation sHeS tHe iMpOsteR

    ClassicMageClassicMagePrije 9 sati
  • 7:28 doesnt corpse sound a bit higher pitched here?

    Logan StoutLogan StoutPrije 9 sati
  • so are we gonna talk about the video description or-

    JupigayJupigayPrije 9 sati
  • when poki almost saw Jodi's body I was like Ludwig's face loll

    Joya SebaalyJoya SebaalyPrije 9 sati
  • damn the clickbait

    Jon SelmaniJon SelmaniPrije 9 sati
  • socks for oneeeeeeeeeeeeeeee

    TX TyTX TyPrije 9 sati
  • Am I the only one that misses the horror stories?

    DegenerateGamerDegenerateGamerPrije 10 sati
  • Ash’s character is really cute ngl

    Super CloudySuper CloudyPrije 10 sati
  • 13:23 Haven't she asked for it 😂😂😂 ?

    Anoop MohanAnoop MohanPrije 10 sati
HRex